Subject: FW: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609 (Ehitusloa taotlus 11271/37372)_TRAM nõuded_07.08.2024
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 09:00:47 +0300

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 13, 2024 8:29 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609
(Ehitusloa taotlus 11271/37372)_TRAM nõuded_07.08.2024

Tere

Oleme lasknud koostada uue geodeetilise alusplaani. Kuna mahasõit rajati
veidi madalamana, kui planeeritud oli, siis sellest tulenevalt on TL+VK
projekti kohendatud vertikaalplaneeringu osas.

Täiendatud projekt on kooskõlastatud juba Telia ja Elektrilevi poolt ning
Viimsi valla valgustuse käidukorraldaja knnitas samuti projektlahenduse.
Seega hetkel on jäänud vaid Transpordiameti kooskõlastuse saamine.

Valgustuse osa arendaja hetkel ei raja, mistõttu pole sellele ka katete
taastamist näidatud.

Järgneval lingil on toodud projektdokumentatsioon:
https://www.dropbox.com/scl/fo/g5pmow615wcb79pnkc9bj/AAE8sOwxW-ydyeV01WIfd
h0?rlkey=33mmbkdh2j3jhjvzpqf5tvti9
<https://www.dropbox.com/scl/fo/g5pmow615wcb79pnkc9bj/AAE8sOwxW-ydyeV01WIf
dh0?rlkey=33mmbkdh2j3jhjvzpqf5tvti9&dl=0> &dl=0

Tänud ette peatse tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Puhkan 16.09-29.09.2024

  _____

Saatja: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 7. august 2024 08:09
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609 (Ehitusloa
taotlus 11271/37372)_TRAM nõuded_07.08.2024

Tere

Mingeid erandeid ei ole võimalik teha, geodeetiline alusplaan ja projekt
tuleb uuendada. Teie projekteeritud parkla piirides (piki riigiteed)
ehitati ju kogu pikkuses uus teekonstruktsioon, kraavid, Teile mahasõit ja
jalgtee. Juhime tähelepanu, et Teie projektis on ette nähtud jalgtee ja
valgustuse ehitus (valgustusmastid, maakaablid, liitumine) ning need
jäävad juba 2023 välja ehitatud riigitee tee piiridesse seega on
kokkupuude riigiteega suurem kui mahasõit parklasse.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 5, 2024 9:43 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609
(Ehitusloa taotlus 11271/37372)_TRAM nõuded_31.07.2024

Tere

Maa-ametis ei ole küll veel rekonstrueeritud maantee valmis lahendust,
kuid siiski on võimalik näha, et projekteeritud ristumiskoht ja jalgtee
jäävad samasse asukohta, nagu meie oma projektis oleme arvestanud. Kuna
kaks objekti on omavahel seotud vaid ühe ristumiskoha kaudu ning rohkem
kokkupuuteid ei ole, siis siin võiks kaaluda erandi tegemist. Uus geoalus
ja projekti uuesti vormistamine maksavad suurusjärgus 2000 eur+km ja see
tundub ebaproportsionaalne.

Kui Te saaksite jagada meile lõpp-teostusjoonist, siis me saaksime ka minu
väidetud teesi paikapidavust kontrollida.

Tänud ette kaasamõtlemast ja jään ootama Teie tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 31. juuli 2024 11:19
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609 (Ehitusloa
taotlus 11271/37372)_TRAM nõuded_31.07.2024

Teie 10.07.2024

Meie 31.07.2024 nr 7.1-2/24/12256-1

Meelis Kreevan

Road-Expert OÜ

Pöördusite Transpordiameti (TRAM) poole, et uuendada TRAMi poolt kirjaga
28.12.2021 nr 7.1-2/21/26033-4 antud kooskõlastust (kehtis 2 a
väljaandmise kuupäevast) ehitusprojektidele  (Road-Expert OÜ töö nr 21013
„Parkla“ ja Kawermois OÜ töö nr KWM-210708).

Ehitusala geodeetiline alusplaan on koostatud 04.05.2021 ja
ehitusprojektid november/detsember 2021 ning ehitusala piirneb riigiteega
nr 11608 km9,57-9,74 (vana km0,29-0,46)

Riigitee nr 11608 teelõik km9,4-10,32 ehitati projekti järgi välja 2023 sh
ühendustee nr 3608 km 0-0,31 ja selle taga asuv jalgtee koos kõigi
tehnovõrkude ja rajatistega

TRAM seisukoht ja nõuded ehitusprojektidele on (EhS § 99 lg 3):

1.	Tulenevalt ülaltoodus ei ole TRAMi poolt võimalik anda
kooskõlastust projektidele mis on koostatud 2021 aastal, kuid ehitusalaga
piirnevad riigiteede teelõigud ja rajatised on ehitatud 2023 a.
2.	Palume Teil uuendada (asjakohastada) geodeetiline alusplaan
vastavalt olemasolevale situatsioonile ja selle alusel korrigeerida ka
ehitusprojektid ning siis esitada kooskõlastamisele.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 10, 2024 3:20 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609
(Ehitusloa taotlus 11271/37372)

Tere

2021. aasta lõpus olete kooskõlastanud ehitusloa taotluse 11271/3737
tingimusega, et kooskõlastus kehtib 2 aastat. Tellija on nüüd tänasel
päeval jõudnud otsusele alustada ehitustöödega, kuid nüüd tuleks
kooskõlastused uuendada. Manusesse olen lisanud tolleaegse kooskõlastuse
ja kuni siiani projektis rohkem täiendusi ei ole tehtud. Seega, kui
täiendavaid kommentaare ei ole, siis palume uuesti projekti kooskõlastada.

Kui on küsimusi, siis julgelt kirjutada / helistada.

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

  _____

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ
Saadetud: kolmapäev, 10. juuli 2024 15:07
Adressaat: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kooskõlastamise uuendamine: Ehitusluba nr 2212271/04609 (Ehitusloa
taotlus 11271/37372)

Tere

2021. aasta lõpus olete kooskõlastanud ehitusloa taotluse 11271/3737
tingimusega, et kooskõlastus kehtib 2 aastat. Tellija on nüüd tänasel
päeval jõudnud otsusele alustada ehitustöödega, kuid nüüd tuleks
kooskõlastused uuendada. Manusesse olen lisanud tolleaegse kooskõlastuse
ja kuni siiani projektis rohkem täiendusi ei ole tehtud. Seega, kui
täiendavaid kommentaare ei ole, siis palume uuesti projekti kooskõlastada.

Kui on küsimusi, siis julgelt kirjutada / helistada.

Tänud ette!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.